z
zeldathemes
Don't Question My Sanity
Gabe. Multi-fandom. I have a lot of ships. I love books, movies, tv shows, and anything LOTR, Harry Potter, Doctor Who, Sherlock, The Hunger Games, Once Upon a Time, Teen Wolf, Tom Hiddleston, George Blagden, Aaron Tveit, and anything else fandom-related. This blog is for free expression. Feel free to click the ask button.


1 2 3 4 5 »

ace-enjolras:

I don’t think writers realize that “strong female character” means “well written female character” and not “female character who punches stuff and shoots stuff”

  #true    #misc    #pan never queues  
  #:((    #loki    #thor    #marvel    #pan never queues  

horns-of-mischief:

New photos from Avengers: Age of Ultron (x)

  #ehe    #the avengers    #age of ultron    #marvel    #bts    #pan never queues  
  #ugh    #stop    #colin o'donoghue    #ouat cast    #pan never queues  

ridge:

do you ever pretend like you didn’t see something so the other person doesn’t feel embarrassed 

  #yep    #misc    #pan never queues  
hiddlememes:

hiddlemanips:

Raptor!Tom has returned, now in his natural habit.
Credit for concept goes to hiddlememes
Images: x x

Jurassic World… of Hiddles

hiddlememes:

hiddlemanips:

Raptor!Tom has returned, now in his natural habit.

Credit for concept goes to hiddlememes

Images: x x

Jurassic World… of Hiddles

  #fucking hell    #HAHAHA    #oh tom    #tom hiddleston    #bby    #pan never queues  
bradick:

you tru if you remember this

bradick:

you tru if you remember this

  #ehe    #omg    #misc    #pan never queues  

lunalovelock:

reminder:

  • catcalling is creepy and bad and its not a compliment
  • pronouns are not preferred; they are correct
  • you identify as what you identify as
  • asexuals, aromantics, pansexuals, polysexuals, and bisexuals exist
  • you are important
  #true    #misc    #pan never queues  
I have this weird obsession about buying books and looking at them with a smile, even if I won’t read them soon. At least they are mine now.
  #same    #:))    #misc    #pan never queues  

archangelimpala:

tylerthewolf:

HOLY SHIT INCEST ON A STICK HE JUST PUSHED A CHILD OUT OF A FUCKING 10-STORY WINDOW

Looks like somebody just started watching Game of Thrones.

  #HAHAHAHA    #got    #pan never queues